Liebster blog!

Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu zostałam wyróżniona w programie Liebster Blog! Za co bardzo dziękuje http://jestesmytymcojemy.blogspot.com :)


A więc zaczynamy :) 
Moje odpowiedzi na pytania: 

1.                Gdy nie gotujesz to... Pewnie zastanawiam się co ugotować, próbując zapomnieć o nauce... :)
2.                Twoje popisowe danie to... Ostatnio mój K., stwierdził że robię dobrą zupę cebulową więc można uznać ją za moje "popisowe danie".
3.                Inspiracje kulinarne czerpiesz z... Przeważnie z innych blogów, książek, a także z podróży.
4.                Kto lub co Cię uszczęśliwia? Najbardziej uszczęśliwiają mnie sukcesy kulinarne, kiedy ugotuje/upiekę coś co smakuje nie tylko mi ale też bliskim.
5.                Twoje idealne śniadanie? Leniwe śniadanie, które ktoś zrobi za mnie, dla mnie <3 
6.                Twój ulubiony deser? Cóż, zjem wszystko co zowie się deserem :D
7.                Twoja ulubiona przyprawa/zioła? Lubię cynamon, zioła prowansalskie... Można powiedzieć że wszystkiego po troszku w zależności od potrzeb dania.
8.                Słodkie czy słone? I słodkie, i słone!
9.                Jaką książkę polecasz? Lubię wszystkie książki Harlana Cobena, trudno polecić jakąś konkretną książkę.
10.            Ile czasu poświęcasz na prowadzenie bloga? Zależy to od tego czy mam co dodawać na bloga.
11.            Powinnam coś zmienić na swoim blogu? Według mnie, nie :)

Blogi które ja wyróżniłam:

Zasady:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował"



No i moje pytania:
1. Kto lub co zainspirował/ło Cię do prowadzenia bloga kulinarnego?
2. Twoje największe kulinarne marzenie to...
3. Dla kogo najbardziej lubisz pichcić?
4. Podczas gotowania/pieczenia bałaganisz czy utrzymujesz nienaganny porządek?
5. Przelicznik na szklanki/łyżki/łyżeczki czy gramy/mililitry?
6. Trzymasz się przepisu czy 'dodajesz coś od siebie"?
7. Polecisz jakiś ciekawy film?
8. Czując wspaniałe zapachy z kuchni robisz się głodna czy nie "rusza" Cie to?
9. W podróżach starasz się próbować lokalnych specjałów?
10. Jedząc poza domem najchętniej wybierasz potrawy które znasz czy te których nie znasz?
11. Potrawy z jakiej kuchni najbardziej Ci smakują i często do nich wracasz to...

Zapraszam Was do zabawy :)


Może spodobają Ci się inne wpisy?

7 komentarze

  1. Jednak ciągnie swój do swojego :) również gotuję zamiast się uczyć i kocham Cobena za serię z Boitlarem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie niecierpliwie, wręcz przebieram nogami w oczekiwaniu na otrzymanie nowej książki Cobena "Schronienie" :)Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie Coben leży i leży bo boję się wciągać w kolejną serię ;-) Dziękuję za nominację, odpowiedzi na pytania udzielę w weekend :-) A tu na pewno będę zaglądała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku jest podobnie, póki co chomikuje kolejne książki które grzecznie czekają na swą kolej ;)

      Usuń
  4. dziekuję za nominacje, bardzo to miłe :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie, tym razem negatywna opinia - Ty wiesz, że nie znoszę tego typu łańcuszków,.. choć może i jest to jakaś zabawa, promocja itp. ale dla dzieciaków, no, obym takich wpisów nie musiał więcej czytać, choć to Twój blog i Ty decydujesz o wszytkim ;> /elek

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się dokonać aktualizacji, trochę to trwało ale znajdziesz tu teraz odpowiedzi na swoje pytania ;-) Jeszcze raz serdecznie dziękuję za w nominację :-*
    http://peggiwkuchni.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń