Pierwszy śnieg

Przychodzę wraz z pierwszym w tym roku śniegiem i mam nadzieje że wraz z nim się nie zmyję z tego miejsca ;) Pisanie bloga to moja kolejna przygoda po fotografowaniu, gotowaniu, czytaniu, podróżowaniu i wieelu wieelu innych... Postaram się podzielić z Wami doświadczeniami w wykonywaniu podjętych przeze mnie wyzwań z każdej możliwej dziedziny, która akuratnie przyjdzie mi na myśl. Liczę też na inspiracje i pomysły którymi będę mogła się zająć :) 

Zdjęcie na przełamanie aury za oknami :)


Może spodobają Ci się inne wpisy?

3 komentarze

  1. witaj :)
    czekam zatem na kolejne wpisy :)
    intrygująca nazwa bloga ;) wytłumaczysz kiedyś-czemu? :)
    POZDRAWIAM ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planie zrobić posta o nazwie, dlaczego tak a nie inaczej i o co chodzi, zatem zapraszam do obserwowania :)
      Pozdrawiam

      Usuń